dijous, de gener 31, 2008

Cagallons rodons


No se que tenen els cagallons rodons que sempre hem recorden als 'congitos'.
Aquest símil hem ve perqué avui n´he menjat (de congitos) i he fet aquesta associació escatològica. Talment com si fos un crio!!

Es realment sorprenent aquesta habilitat de les ovelles per generar excrements en forma esfèrica!!
Com s´ho fan?

Per mi que tenen un xinu, -jo no!! ... je, je- sinó un oriental que fa boletes de les seves defacaccions.

Heu aki la resposta a l´incògnita que porta de cap als més il·lustres científics!! je, je..

Sinó es així, algú te una explicació??

Aqui queda el meu desafiament bloggers!!

Afegir a del.icio.us Buscar a Technorati Destacar a digg Destacar a menéame Destacar a La Tafanera

2 comentarios:

Unknown ha dit...

Aggh! La fot fa fàstic i tot!
No tinc ni idea... segur k es una pregunta que té una resposta ben lògica. Ale, un petonet i bona setmana... Pensa a comentar-li al pere el teme holydays

alxnophis ha dit...

OJO AL PIOJO!!!
Acabo de buscar a GOOGLE: "Cagallons rodons". Resultat de la busca, en primera posició el blog de Xinusuke. Curiós o causalitat?

PD: Vec que es època de renovacions de dissenys, o soc jo que tinc el cap a la lluna?