dissabte, de febrer 09, 2008

Un monjo ortodox al parking



Quin susto hem vaig emportar el divendres al matí quan sortia del parking!!

Per que us poseu en situació, la rampa d´accés és bastant inclinada i no hi ha borera. A més a més, al matí a primera hora et menjes la llum del carrer quan s´obre la porta.

Anant al gra: anava jo tot sobat, amb lleganyes als ulls i les ulleres de sol posades, amb l´embrage mig apretat i accelerant per fer front a la pendent, quan de sobte, s´obre la porta i apareix un monjo ortodox.

Primer vaig pensar que la meva ment em jugava una mala passada i que aquell 'payo' potser venia del carnaval de ves a saber on. Al cap d´un instant vaig comporvar que no era cap imaginació i que aquell bon home es ficaba dins el cotxe i arrancaba.

Rient per dins em vaig alegrar de no haver-lo atropellat i vaig tirar del tópic que hi ha d´haver gent per tot.

Les situacions més extravengants és donen en els llocs més inesperats!!

Afegir a del.icio.us Buscar a Technorati Destacar a digg Destacar a menéame Destacar a La Tafanera